مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-19سياسي

مسائل فرهنگی در نظام بودجه ریزی مورد بی توجهی قرار گرفته است


رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در نظام بودجه ریزی به مسئله فرهنگ توجه ویژه ای نشده است، گفت: این رویکرد در کشور باید تغییر کند و اصلاح شود.

- ، احسان قائدی شامگاه سه شنبه در جشن هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بر اساس معیارهای مختلف همچون اثرگذاری آثار تولید شده، افتخارات کسب شده و توجه به زیست بوم استان در تولید آثار شش هنرمند چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف به عنوان نامزد دریافت چهره برتر هفته هنر انقلاب چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد ارتباط زیادی با حوزه هنری نداشتند اما در بین نامزدهای چهره های برتر بودند، تصریح کرد: این افراد در راستای تحقق هنر متعهد تلاش های فراوانی کرده اند.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آثار هنرمندان باید در جامعه دیده و شناخته شود، عنوان کرد: در صورت ایجاد شدن بستر مناسب در سال آینده تعداد بیشتری از هنرمندان استان به عنوان چهره های برتر معرفی خواهند شد.

قائدی افزود: برای توزیع و ترویج آثار تولید شده توسط هنرمندان چهارمحال و بختیاری باید متولیان حمایت هایی همچون در اختیار قرار دادن فضا و مکان مناسب و تخصیص اعتبار کافی را از هنرمندان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل فرهنگی در نظام بودجه ریزی مورد بی توجهی قرار گرفته است

مسائل فرهنگی در نظام بودجه ریزی مورد بی توجهی قرار گرفته است