مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-19فناوري

آموزش سئو امسال یک شغل پردرآمد خواهد بود!؟


با توجه به این پتانسیل موجود در فضای اینترنت و این آمار گوگل ترند، طبیعتا میتوان بازار کار بسیار خوبی برای شغل سئو در ایران متصور شد.

این نمودار گویای چیست؟ این نمودار گویای این موضوع است که تا چند سال پیش تبلیغات بر روی ساخت یک وبسایت و راه اندازی دفتر اینترنتی کسب و کار بود.

با توجه به درستی این تبلیغات و بازدهی های خوبی که صاحبان کسب و کار از داشتن سایت گرفتند، افراد بسیار زیادی تصمیم به طراحی سایت گرفتند و وارد این فضا شدند.

حالا یک اینترنت پر از وبسایت داریم که با توجه به اینکه صفحه اول گوگل فقط جای 10 وبسایت است، بسیاری از آن ها بازدهی از سایت خود دریافت نمی کنند.

کسانی که یکبار هزینه کرده اند و سایت طراحی کرده اند، دوست دارند که حالا اگر شده با انجام هزینه مجدد هم، استفاده از این وبسایت طراحی شده ببرند.

به همین دلیل، تعداد خیلی زیادی (نه فقط در ایران) درخواست خدمات سئو سایت دارند.

از این رو میزان درخواست برای بهره گیری از خدمات آوردن سایت به صفحه اول، زیاد است و میتوان این نتیجه گیری را داشت که بازار کار این شغل در ایران خوب است.

بازار شغل آموزش سئو چرا خوب است؟ خب اگر بخواهیم به این موضوع عمیق تر نگاه کنیم، خدمات سئو اگر درخواست زیادی داشته باشد، قاعدتا خبر سازی برای آن زیاد می شود و آموزش سئو سایت هم به عنوان یک شغل پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش سئو امسال یک شغل پردرآمد خواهد بود!؟

آموزش سئو امسال یک شغل پردرآمد خواهد بود!؟