مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-19سياسي

پنج تفاوت در دو طرح مجلس برای شفافیت


تصویب دوفوریت طرح شفافیت قوای سه گانه در مجلس، این سوال را پیش آورده است که این طرح چه تفاوت هایی با طرح شفافیت آرای نمایندگان دارد.

در اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 1401 (دوشنبه، 15 فروردین ماه)، سلمان اسحاقی، نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی طی تذکری، اظهار داشت: طرح شفافیت آرای نمایندگان باید هرچه سریع تر در دستور کار مجلس قرار گیرد و بررسی شود.

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: طرح شفافیت جزو دستور جلسات مجلس است و ان شاءالله در ماه مبارک رمضان بحث شفافیت در صحن مجلس رسیدگی می شود.

اینگونه بود که همه منتظر ماندند تا ببینند سرنوشت طرح شفافیت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به کجا می رسد و طرح شفافیت با چه محتوایی به صحن مجلس می آید.

تهیه و تصویب دو فوریتی طرح شفافیت قوای سه گانه روز دوشنبه (23 فروردین ماه) بود که گعده تعداد زیادی از نمایندگان، توجه خبرنگاران را به خود معطوف کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آن روز در حال امضای نامه ای بودند و توجهات را به خودشان معطوف کردند.

عصر همان روز بود که حجت الله فیروزی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر از ارائه طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی به هیئت رییسه مجلس خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج تفاوت در دو طرح مجلس برای شفافیت

پنج تفاوت در دو طرح مجلس برای شفافیت