مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-19اقتصادي

مصرف ویلاها به سهمیه برق مازندران و گلستان در پیک اضافه شود


مدیرعامل برق منطقه ای مازندران وگلستان میزان برق تامین شده زمان پیک سال قبل را در دو استان چهار هزار و 300 مگاوات اعلام کرد و گفت: مصرف ویلانشین ها به سهمیه مصرف برق استان اضافه شود.

- ، کوروش موسوی تاکامی ظهر سه شنبه در جلسه مدیریت مصرف و بررسی چالش های گذر از پیک تابستان 1401 گفت: بهتر است ضمن لحاظ پارامترهای فنی؛ شرایط آب و هوایی، تعرفه ها، رشد بارهای غیرمتعارف سالیانه و میزان تولید در مناطق، میزان مشارکت در مدیریت بار تعریف شود.

وی، 80 درصد بار مصرفی در مازندران و گلستان را خانگی دانست و افزود: با توجه به صنعتی نبودن این دو استان، باید در زمان اوج مصرف، مدیریت بار بیشتری بر مصارف غیر از صنایع در ایام پیک اعمال شود.

موسوی تاکامی با بیان اینکه مازندران و گلستان بارهای صنعتی بالای 1 مگاوات زیادی ندارند، ادامه داد: در مرداد ماه احتمالاً با اختلاف بالای بین بار پایه و نیاز مصرف مواجه خواهیم بود، لذا تخصیص میزان مشارکت در مدیریت بار اگر براساس تعرفه ها باشد، شرایط بهتر خواهد بود.

مدیر عامل برق منطقه ای مازندران و گلستان با تأکید بر اینکه در تخصیص مشارکت ها بهتر است بارهای خانگی ضریب بالاتری برای عدم اعمال مدیریت بار داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به مصرف بالای خانگی، نرخ رشد بالای مصرف، خوش نشین بودن و تعدد ویلاهای تابستان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف ویلاها به سهمیه برق مازندران و گلستان در پیک اضافه شود

مصرف ویلاها به سهمیه برق مازندران و گلستان در پیک اضافه شود