مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-19بين الملل

زنگ خطر بازگشت داعش به صدا درآمد


گروه تروریستی داعش با انتشار اطلاعیه ای از حامیان خود خواست تا با استفاده از فرصت موجود، حملات خود را در اروپا از سر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرانسه، داعش وعده گرفتن انتقام خون رهبر سابق خود را داد و از حامیان خود خواست؛ از جنگ در اوکراین برای انجام حملات در اروپا استفاده کنند.

داعش در صفحه خود در تلگرام اعلام کرد: ما با اتکال به خدا یک کمپین پربرکت برای انتقام از مرگ ابو ابراهیم القرشی و سخنگوی سابق این گروه اعلام می کنیم.

ابوعمر المهجیر سخنگوی جدید گروه تروریستی داعش در ادامه از حامیان خواست تا با استفاده از فرصت موجود، حملات خود را در اروپا از سر بگیرند.

وزارت دفاع آمریکا در 14 بهمن از عملیات موفق یگان های ضدترور علیه مواضع شبه نظامیان استان ادلب در شمال غربی سوریه و در نزدیکی مرز ترکیه خبر داد.

در پی این عملیات، جو بایدن رییس جمهوری ایالت متحده نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ابراهیم الهاشمی القرشی رهبر داعش (دولت اسلامی) در یورش کماندوهای آمریکایی کشته شده است.

25 روز بعد از عملیات ویژه آمریکا، داعش 19 اسفند با انتشار یک پیام صوتی، مرگ رهبر پیشین خود، ابراهیم الهاشمی القرشی را تأیید کرد.

در این بیانیه، به جزییات کشته شدن ابراهیم الهاشمی القرشی اشاره ای نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر بازگشت داعش به صدا درآمد

زنگ خطر بازگشت داعش به صدا درآمد