مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-19اقتصادي

5میلیارد تومان امسال برای باسازی عتبات عالیات جذب می شود


مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود امسال 5 میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات در استان جذب شود.

- ، سیدحسن حسینی ظهر سه شنبه در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: 3 میلیارد و 113 میلیون تومان در سال گذشته برای بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی جذب شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، 110 درصد افزایش را نشان می دهد و پیش بینی می شود این میزان در سال جاری به بیش از 5 میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به اینکه در نجف اشرف بازسازی و توسعه حرم امیرالمومنین امام علی (ع) به اتمام رسیده و در مردادماه امسال صحن حضرت زهرا (س) به تولیت حرم امیر المومنین علی (ع) تحویل داده می شود، گفت: در کربلای معلی صحن امام حسن مجتبی (ع) نیز کلنگ زنی شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در دیدار با گفت: باید مسئولان و مدیران دستگاه های مختلف در این زمینه وارد کار شوند تا مردم نیز بیش از پیش برای مشارکت در این زمینه ترغیب و افزایش 110 درصدی مشارکت مردم استان در بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته تشویق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5میلیارد تومان امسال برای باسازی عتبات عالیات جذب می شود

5میلیارد تومان امسال برای باسازی عتبات عالیات جذب می شود