مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-19فرهنگي

خاطرات یک سینماگر از سینما رفتن/ هر چقدر سینما بسازیم باز کم است


امیرشهاب رضویان کارگردان و فیلمنامه نویس بیان کرد که به خاطر دارم فیلم رنگی «گوژپشت نتردام» ساخته ژان دولانوا با بازی آنتونی کویین را سال 55 یا 56 در این سینما «هما» همدان دیدم.

- امیرشهاب رضویان کارگردان و فیلمنامه نویس بیان کرد که به خاطر دارم فیلم رنگی گوژپشت نتردام ساخته ژان دولانوا با بازی آنتونی کویین را سال 55 یا 56 در این سینما هما همدان دیدم.

امیرشهاب رضویان کارگردان و فیلمنامه نویس همزمان با افتتاح پردیس سینمایی مهر که امروز سه شنبه 30 فروردین ماه در شهر همدان اتفاق می افتد، در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به احیا و بازسازی این سینمای قدیمی و ماندگار در شهر همدان بیان کرد: خوشحالم که پردیس سینمایی مهر با نام قدیمی سینما هما در دست بازسازی قرار گرفت، احیا شد و امروز افتتاح می شود.

به همین منظور به همه دوستانی که زحمت کشیدند و این کار مهم را انجام دادند، تبریک می گویم.

وی درباره ضرورت توسعه فضاهای فرهنگی مطرح کرد: توسعه فضاهای فرهنگی به بهبود شرایط فرهنگی و اجتماعی یک شهر کمک می کند و هر تعداد سالن سینما و فرهنگسرا در یک شهر بسازیم، کم است.

این کارگردان با بیان اینکه به یاد دارد در دهه 50، پنج سالن سینما در همدان فعال بودند، تصریح کرد: سینما الوند در حد فاصل خیابان عباس آباد و خیابان بوعلی، سینما تاج در حد فاصل خیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات یک سینماگر از سینما رفتن/ هر چقدر سینما بسازیم باز کم است

خاطرات یک سینماگر از سینما رفتن/ هر چقدر سینما بسازیم باز کم است