مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-19اقتصادي

نوری: 800 هزار معلم در کشور رتبه بندی می شوند/ امتحانات مدارس حضوری خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف نوری ظهر امروز در سفر به اردبیل اظهار کرد: در دولت قبلی برای  طرح رتبه بندی معلمان طی سه سال، 20 هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود اما در دولت دوازدهم طی یک سال و نیم سال گذشته 38 هزار میلیارد تومان در قانون بودجه پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین حدود 30 هزار میلیارد تومان برای اجرای این طرح در سال آینده پیش بینی شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رفع برخی ایرادات وارده به آیین نامه این طرح، بیان کرد: اجرای رتبه بندی، دو مرحله بررسی لازم دارد و اگر ایرادها رفع شده و نظر خبرگان مثبت باشد، اجرای این طرح از نیمه دوم سال گذشته خواهد بود.

وی گفت: نخبگان فعال در آموزش و پرورش، مناطق محروم، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در اجرای این طرح مورد توجه بوده و کارکنان اداری مشمول نیز از مزایای اجرای این طرح استفاده خواهند کرد.

امتحانات مدارس حضوری خواهد بود نوری تصریح کرد: با توجه به نظر ستاد کشوری کرونا و عدم محدودیت، امتحانات خردادماه مدارس حضوری خواهد بود و تا امروز هیچ کلاس درس و مدرسه ای به دلیل شیوع کرونا تعطیل نشده و آموزش به شکل حضوری در جریان است.

وی با تاکید بر مشارکت مدیران مدارس و اولیاء و مربیان در کنترل کرونا تشریح کرد: باید شرایط حضور دانش آموزان دارای بیماری زمینه ای در مدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: 800 هزار معلم در کشور رتبه بندی می شوند/ امتحانات مدارس حضوری خواهد بود

نوری: 800 هزار معلم در کشور رتبه بندی می شوند/ امتحانات مدارس حضوری خواهد بود