مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-19سياسي

سردار حزنی: امروز مهم ترین امتحان، امتحان مردم داری و محرومیت زدایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم توزیع 110 بسته معیشتی سپاه تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: سپاه در کنار این ماموریت اصلی و اساسی، بحث محرومیت زدایی و مردم داری و مردم یاری را در اولویت اول خود در مناطق محروم کشور قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: یکی از افتخارات ما این است که در ایام کرونا در کنار مردم بودیم، وقتی می گوییم سپاه در کنار مردم بود یعنی تمام رده ها و بخش های سپاه مردم یاری کرده است.

سردار حزنی در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه ما این ا ست که در کنار مردم باشیم، وقتی در کنار مردم و هوای مردم را داشته باشیم خدا هم هوای ما را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز مهم ترین امتحان، امتحان مردم داری و محرومیت زدایی است، افزود: محرومیت زدایی و مردم داری یک هنر است، هر کس امروز پشت میزهای جمهوری اسلامی ایران نشسته است اگر بخواهد وظیفه خود را به خوبی انجام دهد همان میز، میز امتحانش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حزنی: امروز مهم ترین امتحان، امتحان مردم داری و محرومیت زدایی است

سردار حزنی: امروز مهم ترین امتحان، امتحان مردم داری و محرومیت زدایی است