مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-19اقتصادي

گستردگی وظایف تعزیرات حکومتی/ مدیر جدید نسبت به تعامل با دستگاه ها اهتمام ورزد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از آن جایی که تعامل با دستگاه ها در عملکرد تعزیرات موثر است لذا مدیر جدید با تعامل با دیگر دستگاه ها و هماهنگی در راستای وظایف تعزیرات اهتمام ورزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد علی اسفنانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعزیرات حکومتی که در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: وظایف تعزیرات در سه بخش کالا خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز است و و در همین سه بخشی رسیدگی ها صورت می گیرد.

وی افزود: وسعت کار تعزیرات حکومتی  به قدری گسترده  است که کمتر مجموعه ای را می توان یافت که بدین گونه  به مسائل  حقوقی و قضایی نظارت کند.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد: در بحث گران فروشی، کم فروشی، اجبار به فروش، امتناع از فروش نیز در حیطه کار تعزیرات قرار دارد و می تواند حکم صادر کند.

وی یاد آور شد: در بحث خدمات،  اضافه دریافت و مصداق هایی که اشاره کردیم نیازمند مبنایی هستیم که توسط سازمان های مختلف باید تعیین شود.

اسفندانی اضافه کرد: یکی از مهم ترین مباحث پرداخته شده قیمت گذاری کالا و خدمات بود که در همین راستا  39 مجموعه کار قیمت گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستردگی وظایف تعزیرات حکومتی/ مدیر جدید نسبت به تعامل با دستگاه ها اهتمام ورزد

گستردگی وظایف تعزیرات حکومتی/ مدیر جدید نسبت به تعامل با دستگاه ها اهتمام ورزد