مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-20ورزشي

راه و شهرسازی فاتح مسابقات جام رمضان «بیرجند» شد


پرونده مسابقات قهرمانی والیبال جام رمضان شهرستان بیرجند با شرکت فقط 5 تیم بسته شد و تیم راه و شهرسازی بر سکوی این رقابت ها ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، با حلول ماه ضیافت الهی و مبارک رمضان همه ساله مسابقاتی در رشته های مختلف ورزشی توپی در مناطق مختلف اعم شهری و روستایی خراسان جنوبی برگزار می شود.

در این میان انتظار می رود در شهرستان بیرجند به لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی که وجود دارد، رقابت های ورزشی از منظر کمی و کیفی بهتری  رقم بخورد.

مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان بیرجند در بخش آقایان با شرکت فقط 5 تیم در سالن جهان پهلوان تختی برگزار شد.

 در آخرین روز از این رویداد ورزشی دو تیم والیبال راه و شهرسازی و سپاهان بیرجند در فینال مسابقات رودروی هم قرار گرفتند و بازی به نتیجه تساوی کشیده شد.

تیم والیبال راه و شهرسازی در ست پنجم رقابت ها توانست در دیداری حساس و نفس گیر با نتیجه (15 بر 10) و در مجموع بازی با نتیجه (3 بر 2) از سد سپاهان بیرجند بگذرد و فاتح مسابقات والیبال قهرمانی جام رمضان بیرجند شود.

 در بازی رده بندی این دوره از رقابت ها نیز تیم والیبال کویر تایر با نتیجه (3 بر 1) در مقابل صنعت کویر به پیروزی رسید و در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و شهرسازی فاتح مسابقات جام رمضان «بیرجند» شد

راه و شهرسازی فاتح مسابقات جام رمضان «بیرجند» شد