مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-20اقتصادي

روایت تجربه گران «زندگی پس از زندگی» واقعی است؟!


عباس موزون مجری و طراحِ برنامه «زندگی پس از زندگی» از سختی پیدا کردنِ تجربه گرها خصوصاً تجارب منفی می گوید و چهره هایی که رایزنی کرده اما جواب رد شنیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، نیمی از ماه رمضان گذشته و صدرنشینیِ زندگی پس از زندگی در نوعِ خودش جالب توجه است.

آمارِ حدود دو میلیون و 29 هزار بیننده این امیدواری را به وجود می آورد که برنامه سازِ با سوژه و ایده می تواند حتی به مراتب از سریالِ تلویزیونی بیشتر مخاطب جذب کند.

اتفاقی که برای برنامه مرگ آگاهی شبکه چهار سیما افتاده و این برنامه از میانِ 16 میلیون کاربرِ تلوبیون این جایگاه را به دست آورده و با فاصله زیاد نسبت به برنامه های افطاری تلویزیون و بالاتر از چند سریال و رقیبِ پربیننده های رمضانی قرار گرفته است.

برنامه ای که به سومین فصل رسیده؛ عباس موزون اجرا و تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد و در این مجموعه به گفت وگو با افرادی می پردازد که تجربه هایی نزدیک به مرگ داشته اند.

زندگی پس از زندگی به اعتبار محتوای آنکه در همین چند فصل به یک برند تبدیل شده است از ابتدای ماه رمضان پربیننده ترین برنامه افطار تلویزیون با اختلافی میلیونی بوده است.

زندگی پس از زندگی در فضایی فعالیت می کند که کماکان بسیاری از برنامه سازان و سریال سازان دنبال سری دوزی و کمتر به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تجربه گران «زندگی پس از زندگی» واقعی است؟!

روایت تجربه گران «زندگی پس از زندگی» واقعی است؟!