مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-20سياسي

دادگاه تجدید نظر پرونده پاساژ علاءالدین در منطقه11 برگزار شد


شهردار منطقه11 از برگزاری دادگاه تجدید نظر به منظور ابطال رای ماده 38 آیین نامه معاملات شهرداری تهران در ماجرای احقاق حقوق شهروندان در دعوی مالک مجتمع تجاری علاءالدین و منطقه11 خبر داد.

-  سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، اعلام کرد: به منظور احقاق حقوق شهروندی و حق تضییع شده مردم در پرونده درخواست صدور جواز ساخت طبقه هفتم مجتمع علاءالدین ضمن حضور در دادگاه برای دفاع از این پرونده به این نکته توجه داریم که حقوق شهروندان، به هیچ وجه محل مصالحه نیست و در این موضوع کوتاهی نخواهیم کرد.

موسوی افزود: پس از رای صادره از ماده 38 آیین نامه معاملات شهرداری تهران مبنی بر الزام شهرداری بر صدور پروانه ساخت طبقه هفتم مجموعه تجاری مجتمع علاءالدین، برای تحقق وعده های صادقانه ای که به مردم دادیم در دادگاه حاضر شدیم و به رای اعتراض کردیم.

 شهردار منطقه11 گفت: پس از دستور اکید شهردار تهران مبنی بر شفافیت و پیگیری حقوق مردم در مجتمع علاءالدین، با تلاش و پیگیری مجدانه همکاران مرکز حقوقی شهرداری تهران و اداره حقوقی منطقه11 درخواست ابطال رای ماده 38 را به مرجع تجدید نظر ارایه کردیم و از مراجع قضایی درخواست حمایت و پشتیبانی از حقوق مردم داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه تجدید نظر پرونده پاساژ علاءالدین در منطقه11 برگزار شد

دادگاه تجدید نظر پرونده پاساژ علاءالدین در منطقه11 برگزار شد