مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-20حوادث

دلجویی از سرباز راهور در بابل که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم


در پی ضرب و شتم سرباز راهور توسط یکی از افراد قانون گریز در بابل؛ قاسم عزیززاده گرجی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با همراهی شالیکار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، در پی انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی و بازتاب آن در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم سرباز راهور در شهرستان بابل، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

*تاکید فرماندار ویژه شهرستان بابل بر وضع قوانین حمایتی از پلیس در پی ضرب و شتم سرباز راهور توسط یکی از افراد قانون گریز در بابل؛ قاسم عزیززاده گرجی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با همراهی شالیکار، فرمانده انتظامی این شهرستان و رییسی، رییس پلیس راهور بابل در محل حادثه حاضر و از این سرباز دلجویی کردند.

    در پی این حادثه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در دیدار با سرباز راهور در میدان شهید بزار و در حین خدمت با تقدیر از زحمات کارکنان پلیس راهور، گفت: من از طرف آن فرد خاطی از شما عذرخواهی می کنم، زحمات شما برکسی پوشیده نیست.

محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل نیز در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری عامل ضرب و شتم سرباز راهور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی از سرباز راهور در بابل که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم

دلجویی از سرباز راهور در بابل که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم