مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-20اقتصادي

بانک مرکزی لیست بدهکاران بزرگ 14 بانک دولتی و خصوصی را منتشر کرد + اسامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در راستای اجرای ردیف 1 بند د- احکام تنظیمی تبصره 16- تسهیلات تکلیفی قانون بودجه سال 1401 کل کشور، - بانک مرکزی لیست بدهکاران بزرگ 14 بانک دولتی و خصوصی را منتشر کرد + اسامی بانک مرکزی آمار مقدماتی تسهیلات و تعهدات کلان (از بانک هایی که تاکنون دریافت شده) در پایان اسفند ماه سال 1400 را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در راستای اجرای ردیف 1 بند د- احکام تنظیمی تبصره 16- تسهیلات تکلیفی قانون بودجه سال 1401 کل کشور، آمار مقدماتی تسهیلات و تعهدات کلان (از بانک هایی که تاکنون دریافت شده) در پایان اسفند ماه سال 1400 مطابق بند یاد شده منتشر می شود.

بر اساس بند یاد شده انتشار این اطلاعات به صورت فصلی بوده و طبعاً می بایست در تیر ماه سال جاری منتشر گردد لکن به جهت شفاف سازی هرچه بیشتر اطلاعات و آمار؛ این امر از ماه جاری در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفته است.

گفتنی است، اطلاعات منتشر شده تنها به منزله دریافت تسهیلات و تعهدات کلان از شبکه بانکی بوده و عدم ایفای تعهدات یاد شده در ستون مانده اصل تسهیلات بدهی غیر جاری قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی لیست بدهکاران بزرگ 14 بانک دولتی و خصوصی را منتشر کرد + اسامی

بانک مرکزی لیست بدهکاران بزرگ 14 بانک دولتی و خصوصی را منتشر کرد + اسامی