مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-20سياسي

تشکیل اولین جلسه هم اندیشی قرارگاه اجتماعی بانوان استان البرز


اولین جلسه هم اندیشی قرارگاه اجتماعی بانوان استان البرز با حضور جمعی از بانوان فرهیخته، فعال فرهنگی و اندیشه ورز برگزار شد.

- البرز -مدیر کل بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: اولین جلسه هم اندیشی قرارگاه اجتماعی بانوان استان با حضور جمعی از بانوان فرهیخته، فعال فرهنگی و اندیشه ورز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم اسماعیلی فرد بعد از ظهر چهارشنبه در استانذاری البرزاظهار داشت: حسب دستور استاندار محترم ذیل قرارگاه اجتماعی استان قرارگاه زنان و تحکیم بنیان خانواده با هدف رسیدگی ویژه به مسائل خاص جامعه هدف در محلات تحت پوشش قرارگاه اجتماعی ایجاد شده است.

وی افزود: دستورکار کمیته هم در قالب احصا مسائل توسط بانویارها، مسؤلین خانه محله، مسؤلین پهنه، نهادهای دولتی و انقلابی و گروه های مردمی و جهادی تهیه شده است.

وی تلاش برای مسئله یابی، راه حل گزینی، تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرا و ارزیابی با کمک مردم محلات هدف در حوزه زنان و خانواده را رسالت تشکیل کمیته عنوان کرد.

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: جلسات کمیته زنان و خانواده قرارگاه اجتماعی استان هر 15 روز یکبار برگزار می گردد و متناظر کمیته استانی در سطح کلیه شهرستانها این کمیته از طریق ارتباط میدانی با بانویارها و نهادهای متولی تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اولین جلسه هم اندیشی قرارگاه اجتماعی بانوان استان البرز

تشکیل اولین جلسه هم اندیشی قرارگاه اجتماعی بانوان استان البرز