مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 19:272022-04-20سياسي

اولین پرواز به سرزمین وحی نیمه دوم خرداد


معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه بنابر اعلام عربستان سهمیه ایران در حج پیش رو 39 هزار و 635 نفر خواهد بود، گفت: درخواست اختصاص سهمیه اضافی به میزان پنج هزار نفر برای وزارت حج عربستان ارسال خواهد شد.

- معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: درخواست اختصاص سهمیه اضافی به میزان پنج هزار نفر برای وزارت حج عربستان ارسال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب تشکیل و آخرین برنامه ریزی ها و اقدامات سازمان حج و زیارت در حج آینده و شرایط اعلامی وزارت حج و عمره عربستان برای پذیرش زائران بررسی شد.

در این جلسه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه بعد از یک وقفه دو ساله بیش از 39 هزار نفر امسال به سرزمین وحی مشرف می شوند از مسئولان این حوزه خواست که در برنامه ریزی ها و اقدامات حج پیش رو هوشمندانه و با تدبیر و مدیریت دقیق عمل کنند و با توجه به کاهش سهمیه زائران نسبت به حج 98 تقلیل نیرو در پست های مختلف را مدنظر قراردهند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب بر لزوم تقسیم کار و نظارت دقیق تر مسئولان برای پیشبرد برنامه ها در فرصت کم باقیمانده تا برگزاری حج تاکید کرد و از معاونین فرهنگی بعثه مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پرواز به سرزمین وحی نیمه دوم خرداد

اولین پرواز به سرزمین وحی نیمه دوم خرداد