مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-21سياسي

رهایی 20 محکوم به قصاص نفس از اعدام در آذربایجان شرقی طی سال 1400


رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، گفت: طی سال گذشته با تلاش ها و پیگیری های انجام شده 20 مورد پرونده قطعی قصاص نفس منجر به رضایت اولیای دم شده است.

- ، موسی خلیل الهی صبح پنج شنبه در نشست شورای سیاستگذاری شوراهای حل اختلاف استان در تبریز با تاکید بهره مندی از ظرفیت شورای های حل اختلاف در توسعه صلح و سازش در پرونده های ورودی، اظهار داشت: همکاران دادسرا و دادگاه پرونده های قابل صلح و سازش را به شورا ارجاع داده و مرکز شورای های حل اختلاف باید از ظرفیت شوراهای تخصصی استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع استفاده از ظرفیت خیرین به عنوان صلح یاران، افزود: در این خصوص هیئت های حسینی نقش مؤثری می توانند ایفا کنند و در رابطه با این موضوع باید هیئت های معروف و مورد تأیید شناسایی و منضبط شده و با نظارت شوراهای حل اختلاف موضوعات نیاز به صلح و سازش به این افراد سپرده شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت اعضای شوراهای حل اختلاف حاضر در زندان ها و اعضای مددکاری زندان ها، گفت: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده طی سال گذشته 20 مورد پرونده قطعی قصاص نفس منجر به رضایت اولیای دم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 20 محکوم به قصاص نفس از اعدام در آذربایجان شرقی طی سال 1400

رهایی 20 محکوم به قصاص نفس از اعدام در آذربایجان شرقی طی سال 1400