مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-04-21فرهنگي

نیاز به تولید محتوای ویژه برای نوجوانان احساس می شود


مهدی دهقان نیری مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه جام جم، به بررسی علت کم رونق شدن سریال ها و برنامه های حوزه نوجوان در مقایسه با آثار مطرح دهه های گذشته پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی، مهدی دهقان نیری مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه جام جم با اشاره به کارنامه تلویزیون در برنامه سازی برای نوجوانان گفت: شبکه دو سیما یک سال ها پیش وظیفه تولید محتوا و حتی تله فیلم را برای نوجوانان برعهده داشت و تعداد سریال هایی که برای این نسل تولید می شد هم قابل توجه بود.

برنامه های ترکیبی متعددی هم مانند عقیق ، نیمرخ ، نردبان ، اکسیژن و … برای مخاطبان نوجوانان روی آنتن شبکه دو می رفت.

وی با اشاره به برنامه تا اوج شبکه استانی همدان به عنوان یکی دیگر از فعالیت های تلویزیونی در حوزه نوجوانان، بیان: همراه با دسته بندی شبکه های سراسری سیما به شبکه های اختصاصی مانند شبکه های نهال، امید و پویا تولیدات شبکه های تلویزیونی هم متفاوت شد.

بیشتر برنامه های کودک و نوجوان به شبکه های اختصاصی راه پیدا کرد و شبکه امید مسئول تولید برنامه و محتوا برای نوجوانان شد.

دهقان نیری درباره فعالیت های شبکه جام جم برای کودکان و نوجوانان گفت: شبکه جام جم اما وضعیت متفاوتی دارد و باتوجه به مخاطبان آن که ایرانیان خارج از کشور هستند، برای کودکان و نوجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به تولید محتوای ویژه برای نوجوانان احساس می شود

نیاز به تولید محتوای ویژه برای نوجوانان احساس می شود