مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-04-21ورزشي

حضور 3 همدانی در اردوی تیم ملی هاکی


سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از حضور سه ورزشکار همدانی در اردوی تیم ملی هاکی خبر داد.

- علی رضا صفی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: سه هاکی باز از استان به منظور اعزام به مسابقات آسیایی در هشتمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان کشورمان حضور دارند.

وی با بیان اینکه نخستین اردوی سال جدید و هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی هاکی بانوان داخل سالن کشورمان در شهرستان یزد دایر شده است، خاطرنشان کرد: زهرا زارعی، ساناز بهرامی و زینب احمدی بازیکنان همدانی حاضر در این اردو هستند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: همچنین سمانه قاسمی به عنوان سرپرست و طیبه نوری به عنوان مربی، دیگر همدانی های دعوت شده به این اردو خواهند بود.

وی با بیان اینکه همدان یکی از مهدهای هاکی کشور به خصوص در قسمت بانوان محسوب می شود، افزود: در این مرحله از اردو 20 بازیکن حضور دارند که تمرینات خود را زیرنظر نیلوفر عبدی سرمربی تیم ملی پیگیری خواهند کرد تا برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند مهیا شوند.

صفی زاده در ادامه با اشاره به اینکه در راستای توسعه ورزش باید آحاد جامعه همراه و هم قدم باشند، تصریح کرد: امسال در بحث توسعه زیرساخت های ورزشی و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام باتوجه به پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 3 همدانی در اردوی تیم ملی هاکی

حضور 3 همدانی در اردوی تیم ملی هاکی