مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-21سياسي

هزار میلیارد ریال اعتبار محرومیت زدایی به کردستان اختصاص یافت


نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار محرومیت زدایی به استان اختصاص یافته که ساز و کار توزیع آن هفته آینده اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی کردستان در سال جاری اظهار کرد: شعار دولت سیزدهم مبتنی بر محرومیت زدایی است و در همین راستا مبلغ مشابهی برای همه استان ها در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری اختیارات استانی در زمینه توزیع اعتبار و اعتبارات در اختیار وزیران فرصت مناسبی برای دریافت سهم بیشتر از بودجه به استان ها می دهد.

فتحی خاطرنشان کرد: اگرچه نسبت رشد اعتبار کردستان در مقایسه با دیگر استان ها قابل توجه نیست، اما این اختیارات امکانی را فراهم می کند که دستگاه های اجرایی استان با ارتباط گیری مناسب با وزارتخانه ها و دعوت از وزرا برای بازدید از طرح ها، قدرت رایزنی و دریافت اعتبارات ویژه را بالا ببرند.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قالب تبصره های 18 و 20 بودجه 1401  اشتغالزایی به عنوان یکی از دغدغه های اصلی دولت دیده شده است، گفت: سهم کردستان ایجاد 33 هزار شغل در سالجاری است و باید دستگاه های اجرایی نهایت تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار میلیارد ریال اعتبار محرومیت زدایی به کردستان اختصاص یافت

هزار میلیارد ریال اعتبار محرومیت زدایی به کردستان اختصاص یافت