مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-04-21ورزشي

سجادی: سمن های فعال در حوزه ورزش و جوانان منتظر اخبار امیدوارکننده باشند


سه هزار و 700 سمن فعال در حوزه جوانان در کشور وجود دارد که کار کیفی آن ها برای ما مهم است و بر این اساس برای آینده آن ها اخبار خوشحال کننده و خوبی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز برای سفری چند ساعته وارد شهرستان ایذه شد و علاوه بر بازدید از پروژه های نیمه کاره ورزشی این شهرستان، طی جلسه ای با ورزشکاران، روسای هیات های ورزشی و مسئولان علاوه بر شنیدن نیازها، مشکلات و درخواست های این حوزه به بیان مطالبی پرداخت .

سید حمید سجادی در جلسه ای که در فرمانداری شهرستان ایذه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر استان در یک حوزه و رشته ورزشی مهد و دارای ظرفیت است، بر این اساس برنامه ریزی ها برای ورزش آن صورت می گیرد.

وی با اشاره به حوزه فعالیت و اهمیت سازمان های مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان افزود: سه هزار و 700 سمن فعال در حوزه جوانان در کشور وجود دارد که کار کیفی آنها برای ما مهم است و بر این اساس برای آینده آنها اخبار خوشحال کننده و خوبی داریم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه استان خوزستان از استان های مورد توجه رییس جمهور است ادامه داد: توسعه در ابعاد مختلف ورزش استان های کشور امری لازم است که برای آن برنامه داریم ولی انفجار توسعه انفجاری نداریم زیرا مشکلات زیاد است و باید به همه آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: سمن های فعال در حوزه ورزش و جوانان منتظر اخبار امیدوارکننده باشند

سجادی: سمن های فعال در حوزه ورزش و جوانان منتظر اخبار امیدوارکننده باشند