مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-04-21سياسي

مهارت محوری نیاز امروز نسل جوان کشور است


رییس دانشگاه علمی و کاربردی هرمزگان گفت: مهارت محوری و کاربردی بودن دانشگاه مهم ترین جامعه جوان کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، مهدی میرزاده امروز در مراسم معرفی رییس جدید مرکز آموزش علمی کاربردی کیش اظهار کرد: هرمزگان نخستین استانی که سند آمایش آموزش عالی مهارتی را بر مبنای اسناد بالادستی، ظرفیت های استان و نیازهای صنعت و جامعه را تدوین ، تصویب و اجرا کرد.

وی با بیان این که موفقیت دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان نشان دهنده اعتماد جامعه به این دانشگاه است، خاطرنشان کرد: استقبال دانشجویان از این دانشگاه، علاوه بر تلاش جهادی کارکنان دانشگاه در شناساندن مزیت های دانشگاه علمی کاربردی، نشانه اعتماد جامعه و نسل جوان به این دانشگاه است که مهمترین سرمایه دانشگاه جامع علمی کاربردی به شمار می رود.

میرزاده با اشاره به رتبه دوم دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان در میان 31 استان کشور در شاخصه های آموزشی و درصد پذیرش دانشجو، مهارت محور و کاربردی بودن دانشگاه جامع علمی کاربردی و کیفیت مناسب آموزش و همچنین تناسب آن با نیاز بازار کار را عامل استقبال از این دانشگاه دانست.

رییس دانشگاه علمی و کاربردی هرمزگان با اعلام اینکه هرمزگان در سال 1400 به عنوان نخستین استان سند آمایش آموزش عالی مهارتی را بر مبنای اسناد بالادستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت محوری نیاز امروز نسل جوان کشور است

مهارت محوری نیاز امروز نسل جوان کشور است