مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 07:322022-04-22سياسي

سردار پورشمسی: سپاه الغدیر آماده جانفشانی برای مردم ولایتمدار است


فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: سپاه الغدیر استان یزد برای حفظ جان و مال و ناموس مردم در جای جای استان یزد، آماده جانفشانی و خدمتگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از روابط عمومی سپاه الغدیر، سردار رضا پورشمسی با گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای پاسدار و رزمندگان و ایثارگرانی که در طول 43 سال گذشته برای پیشبرد اهداف انقلاب جانفشانی کردند، اظهار کرد: اگر بخواهیم به معرفی سپاه پاسداران انقلاب بپردازیم باید ابتدا انقلاب اسلامی را معرفی کنیم زیرا این نهاد مقدس متعلق به انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) بعد از سال ها مبارزه و رشادت و شهادت طلبی به پیروزی رسید و منجر به شکل گیری نظام اسلامی شد.

سردار پورشمسی بیان کرد: این نظام الهی مبانی ایدئولوژی و مکتبی خود را از اسلام ناب محمدی(ص) وام گرفت و یک حکومت اسلامی را در جهان هستی دایر کرد که چنین حکومتی آرزوی دور و دراز مسلمانان و شیعیان جهان بود.

وی ادامه داد: مسلمین در سراسر جهان، سالیان طولانی به دنبال حکمرانی بر اساس باورهای دینی در جوامع خود بودند و در این شرایط، انقلاب اسلامی ایران بر اساس باورهای دینی به وجود آمد که در آن معتقدیم حکمرانی و حاکمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پورشمسی: سپاه الغدیر آماده جانفشانی برای مردم ولایتمدار است

سردار پورشمسی: سپاه الغدیر آماده جانفشانی برای مردم ولایتمدار است