مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-04-22پزشكي

افزایش شمار قربانیان کرونا در هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته یکی دیگر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست داد و آمار قربانیان این ویروس در هرمزگان به 2 هزار و 613 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فاطمه نوروزیان پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فوتی شبانه روز گذشته یک بانوی 70 ساله از شهرستان پارسیان در غرب هرمزگان بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز 648 نفر در هرمزگان مبتلا به کرونا هستند، افزود: از این شمار 76 نفر به دلیل شدت پیشرفت بیماری در بیمارستان های استان بستری هستند که حال 13 نفر از آنها چندان مساعد نیست و وضعیت سه نفر نیز بسیار وخیم گزارش شده است.

نوروزیان ضمن تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکلهای بهداشتی از سوی شهروندان، گفت: خوشبختانه با انجام واکسیناسیون کرونا و رعایت این پروتکلها، در روزهای اخیر شاهد کاهش آمار بستری های کرونا و شاخص فوتی در استان بودیم که البته این وضعیت هنوز به ثبات و پایداری لازم نرسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: طبق پایش های صورت گرفته از سوی کارشناسان بهداشتی ، هرمزگان در سطح کشور، استان اول از نظر استفاده از ماسک است و ما از این بابت بسیار از شهروندان متشکر هستیم که خود را ملزم به رعایت پروتکلهای بهداشتی می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار قربانیان کرونا در هرمزگان

افزایش شمار قربانیان کرونا در هرمزگان