موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-04-22بين الملل

شهادت یک جوان فلسطینی دیگر در شهر «جنین»


منابع رسانه ای از شهادت یک جوان فلسطینی دیگر در شهر «جنین» واقع در کرانه باختری خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از المیادین، یک جوان فلسطینی دیگر در شهر جنین واقع در کرانه باختری به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی که لطفی لبدی نام دارد، امروز به شهادت رسیده است.

بر اساس این گزارش، لطفی لبدی هفته گذشته در جریان درگیری ها با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهرک یامون واقع در غرب جنین به ضرب گلوله زخمی شده بود اما بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

این درحالی است که در ادامه تحولات اراضی اشغالی، روز گذشته وزارت اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که در 5 روز اخیر، در مجموع 3670 شهرک نشین اشغالگر صهیونیست به مناسبت عید یهودی پسح به مسجد الاقصی تعرض کردند.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه ای، به منظور دفاع از مسجدالاقصی در روز جمعه فراخوان بسیج عمومی صادر کرد.

در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است که لازم است عموم فلسطینیان به منظور دفاع از قبله اول مسلمانان، در دفاع از مسجدالاقصی برخیزند و در روز جمعه به حمایت از این مسجد بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یک جوان فلسطینی دیگر در شهر «جنین»

شهادت یک جوان فلسطینی دیگر در شهر «جنین»