مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-04-22سياسي

سازش 40 فقره پرونده قتل در سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در مراسم تحلیف اعضای شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان اظهار کرد: امروز نقش اعضای شورای حل اختلاف بسیار ارزشمند بوده و تلاش آنها در نزد خداوند دارای ارج و قرب الهی است که خداوند به هر طریقی آن را جبران می کند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از سازش 40 فقره پرونده قتل در سال گذشته توسط اعضای شورای حل اختلاف خبر داد و گفت: امیدواریم در سال جدید نیز رضایت در پرونده های مهم بیشتر از سنوات گذشته حاصل شود.

وی تصریح کرد: اعضای شورای حل اختلاف باید وقت بیشتری را برای صلح و سازش به هر پرونده  بگذارند زیرا اقدامی که این افراد انجام می دهند در ریشه کن شدن اختلافات بسیار تاثیرگذار است در واقع اگر پرونده در دادگاه به نتیجه برسد قطعاً کینه ها و لجاجت ها از بین نمی رود اما سازشی که در شورای حل اختلاف صورت می گیرد میتواند صلحی شیرین باشد که تمام اختلافات را به پایان می رساند.

مصطفوی نیا بیان کرد: اعضای شورای حل اختلاف باید در پرونده های قتل ورود بیشتری داشته باشند جلسات بیشتری برگزار کنند تا از ظرفیت خوب استان در این راستا بیشتر استفاده شود.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم وضعیت مثبت استان در زمینه صلح و سازش پرونده های مهم  است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش 40 فقره پرونده قتل در سیستان و بلوچستان

سازش 40 فقره پرونده قتل در سیستان و بلوچستان