مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-04-22سياسي

تقارن شب قدر با نزول قرآن رمز وابستگی سرنوشت بشر به قرآن است


تقارن شب قدر با نزول قرآن رمز وابستگی سرنوشت بشر به قرآن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب  صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های امروز نماز جمعه  دوم اردیبهشت عنوان کرد: شب قدر بهترین فرصت فهم قدرت و شمولیت  توحید حضرت رب العالمین بر مخلوقات است.

وی افزود: شب قدر شب بصیرت دهی خداوند متعال بر بندگان خویش بواسطه نزول قرآن کریم است.

خطیب جمعه شهرستان بندرخمیر بیان کرد: تقارن شب تقدیر بندگان الهی با شب نزول قرآن شاید رمز آن باشد که سرنوشت بشر وابسته به قرآن است که اگر پیرو قرآن باشد سعادت و رستگاری و از طرفی دور باشد شقاوت، بدبختی برای او رقم می خورد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به شهادت مفسر قرآن حضرت امیر المومنین علی علیه السلام،  ادامه داد:  استمرار پذیرش ولایت الهی در اطاعت و پیروی از ولایت معصومین علیهم السلام است.

وی با اشاره به 2 اردیبهشت که مصادف با سالروز دستور امام خمینی (ره) بر تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پاسدار یعنی آن فرد متعهد، مومن و در میدان که در قبال آرمان ها و منویات نظام اسلامی روحیه پاسداری و صیانت دارد.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: پاسدار در تمامی زمینه  از جنگ سخت گرفته تا  توسعه زیر ساخت های و در لباس سازندگی و صنایع موشکی و تسلیحاتی و در راه خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقارن شب قدر با نزول قرآن رمز وابستگی سرنوشت بشر به قرآن است

تقارن شب قدر با نزول قرآن رمز وابستگی سرنوشت بشر به قرآن است