مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-04-24بين الملل

ائتلاف سعودی توافق از سرگیری پروازها از فرودگاه صنعاء را زیر پاگذاشت


دولت نجات ملی یمن، اعلام کرد که ائتلاف سعودی از صدور مجوز برای نخستین پرواز تجاری از طریق فرودگاه صنعاء به مقصد اردن، خودداری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، دولت نجات ملی یمن، پنجشنبه گذشته، به نقل از سازمان ملل، از موافقت با ازسرگیری پروازها از فرودگاه صنعاء خبر داد و اعلام کرد که نخستین پرواز از این فرودگاه یکشنبه (امروز، 24 آوریل) به  مقصد فرودگاه ملکه علیاء اردن در ساعت 8 صبح، انجام خواهد شد.

به این ترتیب قرار بود که صبح امروز به وقت صنعاء، پس از شش سال محاصره، نخستین پرواز تجاری از فرودگاه بین المللی صنعاء آغاز شود و انصارالله یمن نیز از روز پنجشنبه از آغاز  اقدامات لازم برای  رزرو بلیط این پرواز خبر داده بود.

اما ائتلاف سعودی در ادامه نقض های مکرر آتش بس اعلامی دوماهه، این موافقت حاصله از سوی سازمان ملل را رد کرد و جنبش انصارالله، امروز ائتلاف سعودی را به امتناع از صدور مجوز برای اولین پرواز تجاری از طریق فرودگاه صنعاء متهم کرد.

خبرگزاری رسمی یمن (سبأ) به نقل از رائد طالب جبل ، قائم مقام سازمان هواپیمایی کشوری در دولت نجات ملی یمن، نوشت که کشورهای ائتلاف متجاوز، از دادن مجوز به خطوط هوایی یمن برای فرود هواپیمایی که قرار بود امروز (یکشنبه 24 آوریل) در فرودگاه بین المللی صنعاء بنشیند و پس از سوار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی توافق از سرگیری پروازها از فرودگاه صنعاء را زیر پاگذاشت

ائتلاف سعودی توافق از سرگیری پروازها از فرودگاه صنعاء را زیر پاگذاشت