مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-04-24حوادث

حادثه در بزرگراه بابایی/ نجات معجزه آسای راننده پژو 206+ جزییات


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از وقوع یک فقره حادثه واژگونی خودرو و نجات معجزه آسای راننده آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پژو 206 در بزرگراه بابایی – هنگام و برخورد شدید با جداول گاردیل های این مسیر و خروج معجزه آسای راننده از خودرو خبر داد.

 سرهنگ علی اصغر شریفی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت 07:15 صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی – هنگام ، یک دستگاه سواری پژو 206 که در این مسیر در حال تردد بود به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناگهان از مسیر خارج و با گاردریل های این بزرگراه به شدت برخورد کرده و واژگون می شود.

وی ادامه داد: این خودرو پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از برخورد با جداول کناری راه در همان محل متوقف می شود.

سرهنگ شریفی گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه راهور فاتب بلافاصله در محل حاضر شده و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام داده و به کمک جرثقیل راهور این 206 را از موقعیت حادثه خارج و به محل ایمن منتقل کردند که خوشبختانه راننده این 206 از این حادثه جان سالم بدر برد و به خودرو و شخص دیگری نیز خسارت مالی و جانی وارد نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه در بزرگراه بابایی/ نجات معجزه آسای راننده پژو 206+ جزییات

حادثه در بزرگراه بابایی/ نجات معجزه آسای راننده پژو 206+ جزییات