مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-04-24اقتصادي

آغاز به کار نخستین پایگاه تدارک سوخت کم سولفور از بندر سلخ


یک شرکت بانکرینگ اخیرا با تأمین حدود چهار میلیون دلار منابع مالی، جهت خرید و انتقال سوخت دیزل آلترا (یک دهم درصد سولفور)، بهره-برداری از مجموعه بانکرینگ بندر سلخ جزیره قشم را آغاز کرده است.

- یک شرکت بانکرینگ اخیرا با تأمین حدود چهار میلیون دلار منابع مالی، جهت خرید و انتقال سوخت دیزل آلترا (یک دهم درصد سولفور)، بهره برداری از مجموعه بانکرینگ بندر سلخ جزیره قشم را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان کشتیرانی، محسن فاخری در رابطه با تنها پروژه سوخت رسانی به شناورها در کشور (بانکرینگ) در بندر سلخ جزیره قشم گفت: موقعیت ویژه بندر سلخ در ساحل جنوبی جزیره قشم که با آبراهه بین المللی خلیج فارس پنج مایل دریایی فاصله دارد، یکی از مناسب ترین شرایط برای تبدیل شدن این بندر به یک قطب بزرگ سوخت رسانی (Bunkering) را فراهم می سازد.

وی تصریح کرد: هیئت وزیران با تصویب قانونی خاص، منطقه آبی جنوب بندر صیادی سلخ در ساحل جنوبی قشم را به طور انحصاری برای سوخت رسانی به کشتی های داخلی و بین المللی در منطقه آزاد جزیره قشم تعیین نموده است.

وی با یادآوری اینکهاین شرکت سوخت رسانی و خدماتی در سال 1386 در منطقه آزاد قشم تأسیس و از سال 1388 شرکت های تاپیکو و ملی نفتکش ایران به عنوان سهامداران آن معرفی شدند، افزود: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نخستین پایگاه تدارک سوخت کم سولفور از بندر سلخ

آغاز به کار نخستین پایگاه تدارک سوخت کم سولفور از بندر سلخ