رعایت نشدن توازن و تعادل در توزیع امتیازات فضلی از دیگر آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان استنازنین محمدی، عضو معاونت گفتمان و مطالبه گری بسیج دانشجویی پردیس علامه طباطبایی ارومیه در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: - عضو معاونت گفتمان و مطالبه گری بسیج دانشجویی پردیس علامه طباطبایی ارومیه گفت: رعایت نشدن توازن و تعادل در توزیع امتیازات فضلی در بین شایستگی های عمومی، تخصصی و حرفه ای از ایرادات آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان است. نازنین محمدی، عضو معاونت گفتمان و مطالبه گری بسیج دانشجویی پردیس علامه طباطبایی ارومیه در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: پس از گذشت ده سال انتظار، در نهایت آیین نامه اجرایی رتبه بندی تدوین شد. هدف از بیان رتبه بندی کمک به عدالت، افزایش انگیزه، افزایش کیفیت کار معلمان و ارتقای سطح آموزش و در نتیجه باعث پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان یعنی هدف اصلی سازمان تعلیم و تربیت شود. محمدی افزود:با تدوین اولیه و البته شتابزده آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان، دیگر از روح آن چیزی نمانده و بیشتر شبیه یک طبل توخالی است که اسم رتبه بندی بر آن نقش بسته شده است. عضو معاونت گفتمان و مطالبه گری بسیج دانشجویی پردیس علامه طباطبایی ارومیه اظهار داشت: اگر نگاهی واقع گرایانه و بی پیرایه به مسأله داشته باشیم بدون شک، برونداد و پیامد آیین نامه ای که بخش اعظم برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |