مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-04-24اقتصادي

امسال باید نرخ رشد 7.5 درصدی در همدان رقم بخورد/ هدفگذاری ایجاد 23 هزار شغل


استاندار همدان با بیان اینکه امسال باید نرخ رشد 7.

5 درصد را استان رقم بزنیم گفت: در سال جاری باید بیش از 23 هزار شغل ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در شورای اداری با بیان اینکه به لطف و عنایت خداوند و تدابیر لازم کنترل بیماری کرونا تجمع شب های قدر به خوبی برگزار شد اظهار کرد: باید در سال جدید به منظور رفع مشکلات با تمام توان پیش رویم و در جهت حل مشکلات کمک کنیم.

وی ادامه داد: برنامه یک ساله تدوین شده بود و با توجه به شعار سال از سوی رهبری که به تولید دانش بنیان تاکید کرده بودند، مجدد در برنامه تغییراتی صورت گرفت که از سوی برنامه و بودجه ابلاغ خواهد شد ضمن اینکه برش های دستگاهی و شهرستانی نیز مشخص است.

استاندار همدان با بیان اینکه همه دستگاه ها باید در اجرای برنامه ها اهتمام داشته و ارائه گزارش یک ماهه داشته باشند گفت: در سال جاری باید بیش از 23 هزار شغل ایجاد شود که پایه و کف انتظار است بنابراین همه ادارات کل باید ضمن تلاش، گزارش خود را در سامانه رصد اداره کار ثبت کنند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد دانش بنیان و سیاست های ابلاغی شکل گرفته و با مراکز آموزشی نیز چند جلسه داشتیم و تلاش ما دانش بنیان کردن فعالیت هاست گفت: در خصوص اصلاح شاخص ها نیز جلسات متعددی داشتیم و باید بازنگری اساسی در آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال باید نرخ رشد 7.5 درصدی در همدان رقم بخورد/ هدفگذاری ایجاد 23 هزار شغل

امسال باید نرخ رشد 7.5 درصدی در همدان رقم بخورد/ هدفگذاری ایجاد 23 هزار شغل