مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 17:172022-04-24سياسي

رضایت الهی هدف امیرالمومنین در تمام صحنه های دفاع از اسلام بود


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امیرالمؤمنین در همه صحنه های دفاع از اسلام ناب، هدف خود را فقط و فقط رضای الهی را در نظر گرفت.

- ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام در بیان شخصیت با عظمت آن حضرت با استناد به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: اهتمام ویژه آن حضرت در جلب رضای الهی در دوران انقلاب با عظمت پیامبر (ص) الگوی عملی برای همه مجاهدان در راه خداست.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در جنگ های پیامبر، در اُحد آن وقتی که همه به جز اندکی رفتند و امیرالمؤمنین از پیامبر دفاع کرد، در خندق آن زمانی که همه از مبارزه با عمروبن عبدود سرپیچی نمودند و آن حضرت مکرّر دواطلب شد، در قضیه خیبر، در آیات برائت و … در همه صحنه های دفاع از اسلام ناب، امیرالمؤمنین فقط و فقط رضای الهی را در نظر گرفت و خالصاً لله آن چیزی را که به نفع اسلام و مسلمین بود، انتخاب کرد.

حجت الاسلام دیلمی ادامه داد: عدالت یکی دیگر از ویژگی های برجسته حضرت علی (ع) بود، عدالت و دادگری یکی از مولفه های زیبای شخصیّت امیرالمؤمنین (ع) است، مقام عظمای ولایت در این زمینه می فرماید که ماجرای عدالت در زندگی امام علی علیه السلام به قدری عمیق است که کلِّ حکومت وی را تحت تأثیر خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت الهی هدف امیرالمومنین در تمام صحنه های دفاع از اسلام بود

رضایت الهی هدف امیرالمومنین در تمام صحنه های دفاع از اسلام بود