مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-04-24بين الملل

برنامه تحریک آمیز تازه رژیم اشغالگر، رژه هوایی بر فراز حریم ابراهیمی


رسانه های رژیم صهیونیستی خبر دادند نیروی هوایی این رژیم رژه خود در روز پنجم ماه مه را با عبور از فراز حرم ابراهیمی و کرانه باختری برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری زبان امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که رژه هوایی که به مناسبت روز موسوم به استقلال رژیم صهیونیستی  در پنجم ماه مه برگزار می شود، شامل پرواز هواپیماهای جنگی بر فراز کرانه باختری اشغالی می شود.

این هواپیماها بر فراز مسجد ابراهیمی در الخلیل، شهرک صهیونیست نشین کریات اربع و شهرک های غوش عتصیون در منطقه بیت لحم پرواز خواهند کرد.

این اولین بار است که هواپیماهای شرکت کننده در این رژه نظامی در سرزمین های اشغالی سال 1967 و از جمله بر فراز الخلیل پرواز می کنند، زیرا این اسکادران هر ساله بر فراز مناطق داخلی سرزمین های اشغالی از جنوب تا شمال آن پرواز می کند.

الیاهو لیبمن، رییس شورای شهرک کریات اربع گفت: ما به کل نیروی هوایی و ارتش اسراییل که امسال از آسمان  مغاره المکفیلا (مسجد ابراهیمی) عبور می کنند، سلام نظامی تقدیم می کنیم.

وی افزود:  از فرماندهان نیروی هوایی تشکر می کنم که با درخواست اهالی (شهرک نشینان) برای عبور اولین بار رژه جشن  از آسمان کریات اربع در روز استقلال موافقت کردند و این نیز خشت دیگری در ساخت و ساز کشور و شهرک سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تحریک آمیز تازه رژیم اشغالگر، رژه هوایی بر فراز حریم ابراهیمی

برنامه تحریک آمیز تازه رژیم اشغالگر، رژه هوایی بر فراز حریم ابراهیمی