مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-04-24سياسي

دستور رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بر تامین روشنایی جاده منتهی به شهرک گلمان


رییس دادگستری آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه جاده منتهی به شهرک گلمان یکی از جاده های پرتردد است برای تامین امنیت عامه مردم بایستی روشنایی جاده تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی شامگاه روز جمعه 2 اردیبهشت در بازدید میدانی که از جاده منتهی به شهرک گلمان ارومیه داشت با ملاحظه عدم وجود روشنایی در قسمت عمده ای از این جاده پر تردد در راستای احقاق حقوق عامه به مدیر عامل شرکت برق استان دستور تامین روشنایی این جاده را داد.

عتباتی در این دستور با تاکید بر احترام به حقوق شهروندی مردم شریف استان اظهار داشته که با توجه به اینکه جاده منتهی به شهرک گلمان یکی از جاده های پر تردد خصوصاً در فصول کشاورزی و گردشگری می باشد عدم وجود روشنایی در قسمت اعظمی از این جاده موجب بروز مشکلات عدیده ای برای ساکنین شهرک و روستاهای مجاور و حدوث حوادث ناگوار تصادفات جاده ای در مسیر مزبور می شود.

عتباتی تصریح کرد: لذا لازم است مدیر عامل شرکت برق استان با هماهنگی سایر ادارات مرتبط از جمله اداره کل راه و شهر سازی، شهرداری، بخشداری و فرمانداری در اسرع وقت اقدام به تامین روشنایی لازم را در این جاده بنمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بر تامین روشنایی جاده منتهی به شهرک گلمان

دستور رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بر تامین روشنایی جاده منتهی به شهرک گلمان