مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-04-25فناوري

کدام اپراتور سهم بیشتری در ارائه خدمات اینترنتی در استان بوشهر دارد؟


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: سال گذشته 73سایت اینترنت همراه روستایی، شهری و جاده ای این استان به نسل سوم و چهارم سرویس دهی ارتقا یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ارتقای سایت های اینترنت همراه به گونه ای طراحی و اجرا شده است که هریک قادر به پوشش چندین روستای مجاور نیز باشند.

وی افزود: در زمان حاضر سرویس اینترنت 343 روستای استان بوشهر همراه اول و 380 روستا ایرانسل است که دامنه خدمات این اپراتورها به طور مداوم در حال گسترش است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر با اشاره به اهمیت توسعه و پایداری زیرساخت های ارتباط روستایی، اعلام کرد:  سایت تلفن همراه روستای تنگ فاریاب از توابع شهرستان دشتستان به تازگی ارتقا یافت.

وی ادامه داد: سایت همراه روستای تنگ فاریاب از تکنولوژیG 2 به G 3 ارتقا یافته و اعتبار این پروژه از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.

سملیان اظهار کرد: با توجه به وجود طبیعت زیبا وبکر تنگ فاریاب و ظرفیت بالای این روستا در جذب گردشگر، نیاز به امکانات و زیرساخت های ارتباطی و رفاهی در این روستا محسوس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام اپراتور سهم بیشتری در ارائه خدمات اینترنتی در استان بوشهر دارد؟

کدام اپراتور سهم بیشتری در ارائه خدمات اینترنتی در استان بوشهر دارد؟