مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-04-25سياسي

مدیران ادارات با سامانه سادا بیگانه هستند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: سامانه سادا تعریف شده تا ادارات دولتی اموال خود را در این سامانه ثبت کنند که متاسفانه بسیاری از مدیران با این سامانه بیگانه هستند.

- ، مهدی دسینه در نشست هم اندیشی ذیحسابان ادارات اجرایی هرمزگان با مدیرکل دیوان محاسبات، هدف از برگزاری این نشست را دستیابی به یک وحدت رویه در بُعد نظارتی بیان کرد و اظهار داشت: این دو اداره به لحاظ ذاتی دارای وظایف مشترکی هستند که مهم ترین آن بعد نظارتی است.

وی ادامه داد: در امور نظارت مالی و ذیحسابی ها در 34 دستگاه اجرایی استان 16 ذیحساب وپنج معاون ذیحساب که استخدام این اداره کل هستند، این امر را به عهده دارند.

به گفته وی، هفت نفر مدیر مالی و دو نفر معاون ذیحساب به این اداره کل معرفی و با تأیید خزانه داری کشور وظیفه حسابرسی را عهده دار هستند و این هفت نفر مدیر مالی در اداره کل شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، دانشگاه هرمزگان، بنیاد مسکن و اداره کل تعزیرات استان سه نفر در پالایشگاه گاز سرخون و قشم و حوزه هنری مشغول به خدمت هستند.

نماینده وزیر اقتصاد افزود: 48 شهرداری استان توسط 48 نفر ذیحساب که 8 نفر آنها مستخدمان اداره کل و 40 نفر از مستخدمان شهرداری ها هستند، اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ادارات با سامانه سادا بیگانه هستند

مدیران ادارات با سامانه سادا بیگانه هستند