مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-04-25سياسي

برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی ایران تدوین می شود


سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی ایران از تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، علی شجاعی؛ سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام این خبر افزود: برنامه استراتژیک دانشگاه تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تدوین، نهایی و به مراکز تحت پوشش ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که مرحله آخر برنامه ریزی استراتژیک شامل آموزش تدوین استراتژی و اهداف اختصاصی با تدریس دکتر سیدین برگزار شد، افزود: حدود 70 تا 80 درصد برنامه استراتژیک نوشته شده است.

شجاعی با اشاره به مرحله پیش برنامه ریزی و انجام کارهای علمی، یادآور شد: در مرحله اول مباحث چشم انداز، ماموریت و ارزش های سازمان بررسی و در مرحله دوم تحلیل عوامل درونی و بیرونی سازمان مطرح شد.

به گفته وی کمیته های فرعی و افراد تسهیل گر مراحل تدوین برنامه استراتژیک را پیگیری کردند و در مرحله بعد برنامه استراتژیک به کمیته اجرایی ارسال و سپس برای تصویب نهایی در هیئت رییسه دانشگاه مطرح می شود.

سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطر نشان کرد: تاکنون حدود دو هزار و 520 نفر ساعت کار انجام شده و صد نفر از کارکنان واحدهای تابعه دانشگاه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی ایران تدوین می شود

برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی ایران تدوین می شود