مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-04-25اقتصادي

موضوع ساماندهی خانه های مسافر حل و فصل شود


برای ساماندهی خانه های مسافر تنها برخورد کارساز نیست و باید قبل از بروز معضل و مشکل جدی موضوع کارتن بدستان حل و فصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در کارگروه خدمات سفر و گردشگری شهرستان همدان ضمن تاکید بر ساماندهی خانه های مسافر اظهار کرد: برای ساماندهی وضعیت خدمات رسانی خانه های مسافر هنوز به یک نسخه مشترکی نرسیدیم که باید تدابیر لازم به صورت قانونی اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه مردم و مسوولان باید برای حل این مشکل راهکاری را ارائه دهند افزود: بارها چندین دستگاه برای ساماندهی خانه مسافرها و جلوگیری از فعالیت غیرقانونی کارتن بدستان در ورودی شهر جلسه گذاشته اند اما هر بار با متولی دانستن یک دستگاه از سوی دستگاه دیگر این کار زمین مانده است.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی و نیروی انتظامی به تنهایی نمی توانند این مسئله را ساماندهی کنند گفت: همه دستگاه های عضو کارگروه خدمات سفر و گردشگری باید برای این مسئله پای کار بوده و همکاری داشته باشند.

وی استفاده از تجربه سایر استان ها و شهرهای شمالی در ساماندهی کارتن بدستان را مناسب دانست و عنوان کرد: اگر قرار است بخش خصوصی این وضعیت را ساماندهی کند، باید برای استقرار کانکس و صدور مجوزها همکاری لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع ساماندهی خانه های مسافر حل و فصل شود

موضوع ساماندهی خانه های مسافر حل و فصل شود