مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-25حوادث

جزییات ماجرای ریزش کانال در قائم شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ضیا فضل الله پور سخنگوی شهرداری قائم شهر درباره حادثه ریزش آوار عصر روز گذشته در این شهر اظهار کرد: روز گذشته در حادثه ریزش کانال آب رسانی در کمربندی شمالی قائم شهر دو تن از کارگران در زیر آوار ماندند.

وی گفت: تیم های آنش نشانی و اورژانس کمتر از یک دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و با توجه به وجود احتمال بروز حادثه، خطر را به جان خریده و کارگر دوم را به سرعت از زیر آوار نجات دادند.

سخنگوی شهرداری قائم شهر با بیان اینکه با تلاش اآش نشانان یکی از کارگران حادثه دیده از آوار بیرون کشیده شد و جان سالم به در برد، اضافه کرد:  تلاش نیرو های آتش نشانی برای نجات جان دیگر مصدوم این حادثه بی نتیجه ماند.

فضل الله پور تصریح کرد: این پروژه به پیمانکار واگذار شد و پیمانکار نیز به دلیل تسریع در اجرا در دو شیفت کاری قرار بود کار را پیش ببرد.

وی با بیان اینکه باوجود اینکه همه تمهیدات توسط پیمانکار اندیشیده شده بود در یک لحظه این اتفاق رخ داد، اضافه کرد: برداشت ها نیز اصولی بود و کارگر ایمنی کامل داشت ولی رانش دیواره ای موجب بروز حادثه شد.

سخنگوی شهرداری قائم شهر با اعلام اینکه حوادثی از این دست نادر بوده  اما اجتناب ناپذیر است، یادآور شد: تاکید ما به پیمانکاران  این است که مسائل ایمنی را رعایت کنند و ولی علت دقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ماجرای ریزش کانال در قائم شهر

جزییات ماجرای ریزش کانال در قائم شهر