مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-25بين الملل

فرق مهاجران ایرانی با سایر کشور ها چیست؟


«مردم در اروپا هم جابه جا می شوند، اما اصطلاحاً نمی روند تا برای همیشه گم بشوند، آن ها می روند که موثر واقع بشوند و در عین حال برگردند تا در جامعه خودشان اثرگذار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، یک جامعه شناس گفت: مردم در اروپا هم جابه جا می شوند، اما اصطلاحاً نمی روند تا برای همیشه گم بشوند، آن ها می روند که موثر واقع بشوند و در عین حال برگردند تا در جامعه خودشان اثرگذار شوند.

تقی آزاد ارمکی بیان کرد: مردم در اروپا هم جابه جا می شوند، اما اصطلاحاً نمی روند تا برای همیشه گم بشوند، آن ها می روند که موثر واقع بشوند و در عین حال برگردند تا در جامعه خودشان اثرگذار شوند.

من با ایتالیایی هایی در آمریکا و کانادا مواجه شدم که مهاجرت کرده بودند نه برای این که برای همیشه در آمریکا باشند بلکه آمده بودند یک موقعیت خوب شغلی و فرهنگی پیدا کنند نه برای این که علیه سرزمین خودشان باشند بلکه احتمالاً مجدد به سرزمین خودشان برگردند.

شما مهاجرت در ایران را نگاه کنید، دقیقاً یک مسیر یکطرفه است، آدم ها می روند که در جهان گم بشوند، می روند در یک سرزمین دیگری زندگی کنند و وقتی که رسیدند می گویند آخیش (کنایه از رها شدن) و خیلی های شان به کشور بی اعتنا می شوند و از کشورشان فاصله می گیرند، گویی به سرعت فرهنگ محلی را می پذیرند، بنابراین عموماً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرق مهاجران ایرانی با سایر کشور ها چیست؟

فرق مهاجران ایرانی با سایر کشور ها چیست؟