مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-04-25سياسي

روند ثبت اراضی در سامانه کاداستر اردبیل باید شتاب بیشتری بگیرد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: روند ثبت اراضی در سامانه کاداستر استان اردبیل با استفاده از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت المال و با حل موانع و مشکلات باید شتاب بیشتری بگیرد.

- ، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعد از ظهر دوشنبه در جلسه مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی استان با قضات عضو هیأت های تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند استان اظهار کرد: روند ثبت اراضی در سامانه کاداستر در استان باید شتاب بیشتری بگیرد لذا ضروری است.

وی با تشریح اهمیّت لزوم صدور سند برای اراضی و ساختمان های فاقد سند گفت: مسلماً تعیین تکلیف و صدور سند برای اینگونه اراضی و ساختمان ها از وقوع اختلافات ملکی جلوگیری کرده و از میزان ورودی پرونده ها به محاکم قضایی پیشگیری می کند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام اینکه خوشبختانه ثبت اراضی استان در سامانه کاداستر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده، خاطر نشان کرد: تداوم و استمرار و کسب موفقیت در خصوص ثبت در سامانه کاداستر و صدور سند تک برگی برای زمین های ملی و اراضی زراعی مسلماً مرهون همکاری، هماهنگی، تلاش همه مدیران دستگاه ها و نهادهای ذیربط خواهد بود.

حجت الاسلام کثیرلو تاکید کرد: با در نظر گرفتن دقت در موضوع و با استفاده از ظرفیّت شورای حفظ حقوق بیت المال با اتّخاذ راهکارهای لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ثبت اراضی در سامانه کاداستر اردبیل باید شتاب بیشتری بگیرد

روند ثبت اراضی در سامانه کاداستر اردبیل باید شتاب بیشتری بگیرد