مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-04-25اجتماعي

لزوم ایجاد زیرساخت های لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین در پایانه های مرزی


جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور بر فراهم کردن زیرساخت های لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین امام حسین(ع) و خدمات رسانی مطلوب پلیس به آن ها در پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمد شرفی در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در شهرستان میرجاوه وضعیت زیر ساخت های پذیرایی از زائران اربعین حسینی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید در پایانه ها و گروهان های انتظامی و مرزی میرجاوه و ورودی ها و مهمانسراهای زائران کشور پاکستان حضور یافت و به بررسی وضعیت انتظامی و مرزی گمرک این منطقه پرداخت.

سردار شرفی در ادامه با حضور در جلسه قرارگاه اربعین حسینی استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد:  کلیه دستگاه های دخیل در امر تردد زائران اربعین حسینی، باید خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) را یک فضیلت ارزنده بدانند و از هیچ کوششی در جهت خدمات رسانی مطلوب به آنها دریغ نکنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی افزود: به منظور افزایش و تأمین امنیت زائران حسینی به خصوص در مرز های میرجاوه و ریمدان بکارگیری نیروهای زبده و استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن برای بررسی تحرکات مرزی و پایش نوار مرز ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد زیرساخت های لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین در پایانه های مرزی

لزوم ایجاد زیرساخت های لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین در پایانه های مرزی