مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-04-25اجتماعي

صدور مجوز استاندارد برای 54 وسیله تفریحی در شهربازی خرم آباد


مدیرکل استاندارد لرستان از صدور مجوز استاندارد برای 54 وسیله تفریحی در یکی از شهربازی های خرم آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرضیه قنبریان در این رابطه گفت: در راستای نظارت بر استانداردسازی تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی ها، برای 54 وسیله در یکی از شهربازی های خرم آباد مجوز استاندارد صادر شد.

وی افزود: این تجهیزات شامل تکان دهنده (2 دستگاه)، گیم (50 دستگاه)، خانه کودک و ماشین برقی بوده که مجوزهای استاندارد آنها، دارای یک سال اعتبار است.

مدیرکل استاندارد لرستان بیان کرد: انجام بازرسی های دوره ای در طول مدت اعتبار یک ساله مجوز، الزامی است و بهره بردار یا مالک باید اقدامات لازم را در خصوص تمدید مجوز انجام دهد.

وی افزود: دارندگان وسایل بازی باید با مراجعه به سامانه نظارت بر وسایل تفریحی، در پرتال سازمان ملی استاندارد ایران، نسبت به ثبت مشخصات تجهیزات بازی اقدام کرده تا پس از انجام بازرسی توسط شرکت های بازرسی همکار و رفع نواقص احتمالی، مجوز استاندارد را دریافت کنند.

قنبریان یادآور شد: تجهیزات تفریحی مستقر در پارک بازی و شهر بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و شهرداران، مالکان و بهره برداران موظفند نسبت به استانداردسازی آنها اقدام نمایند تا ایمنی و سلامت مردم به ویژه کودکان، به خطر نیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز استاندارد برای 54 وسیله تفریحی در شهربازی خرم آباد

صدور مجوز استاندارد برای 54 وسیله تفریحی در شهربازی خرم آباد