مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-04-25سياسي

کمک 7 میلیارد ریالی خیر ابهری برای آزادی زندانیان


رییس کل دادگستری استان زنجان از کمک 7 میلیارد ریالی یک خیر برای آزادی زندانیان خبر داد و گفت: این کمک در قالب پویش آزادی زندانیان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت و فرصتی برای گذشت است و ماهی است که اعمال انسان مورد لطف مضاعف خداوند قرار می گیرد.

هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش جمع آوری کمک های مردمی به میزان دلخواه و هر چند اندک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می شود.

افرادی که در تصادف باعث فوت یا ایجاد نقص عضو برای دیگران می شوند و ملزم به پرداخت دیه هستند، یا در حادثه کارگاهی دخالت داشته، حتی کاسب هایی که دچار ورشکستگی می شوند، کشاورزانی که محصول آن ها ثمر نداده، ضامن شده و وام گیرنده فرار کرده، زندانیان نفقه، مهریه و.

جزو زندانیان جرائم غیر عمد محسوب می شوند.

امسال نیز با همت خیرین این پویش در زنجان راه اندازی شده و دل بسیاری از خانواده های زندانیان نیازمند شاد شده است.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در این باره گفت: در ادامه جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن گلریزان در استان که به طور مجازی و هم  حضوری در ستاد دیه سراسر استان برگزار می شود، یک خیر  ابهری به نام احمد کتابیان که در سنوات گذشته به ستاد دیه زمین اهداء کرده بود در اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 7 میلیارد ریالی خیر ابهری برای آزادی زندانیان

کمک 7 میلیارد ریالی خیر ابهری برای آزادی زندانیان