مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 06:522022-04-26اجتماعي

تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی 12 شهر خوزستان


استانداری خوزستان طی اصلاحیه ای مدارس مقطع ابتدایی 12 شهرستان خوزستان را در نوبت صبح فردا سه شنبه 6 اردیبهشت تعطیل اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، دوشنبه شب 5 اردیبهشت ماه جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا به ریاست استاندار خوزستان و با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.

این گزارش می افزاید: مدارس مقطع ابتدایی 12 شهرستان اهواز، حمیدیه، باوی، کارون، ماهشهر، امیدیه، رامشیر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه، بهبهان و هندیجان در نوبت صبح فردا سه شنبه 6 اردیبهشت تعطیل اعلام شد.

بر اساس این اصلاحیه، همچنین کارکنان ادارات و دستگاه های دولتی که دارای بیماری زمینه ای، قلبی و عروقی، آسم و انسدادی ریوی هستند می توانند در محل کار حضور پیدا نکنند.

پیش از این اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان (دبیرخانه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان) اعلام کرده بود: مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های اهواز، ماهشهر، امیدیه، رامشیر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه، بهبهان و هندیجان به دلیل شرایط گرد و غبار، در روز سه شنبه با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

پدیده گرد و غبار از دیروز یکشنبه در برخی شهرهای خوزستان آغاز شد و شاخص کیفی هوای خرمشهر را در این روز در شرایط خطرناک قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی 12 شهر خوزستان

تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی 12 شهر خوزستان