مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-04-26سياسي

همه خواسته آمریکا در مذاکرات این است که دوباره به سفارتخانه اش در ایران برگردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین در مراسم گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس که در محل لانه جاسوسی برگزار شد، - رییس اندیشکده یقین گفت: همه خواسته آمریکا در مذاکرات این است که دوباره به سفارتخانه اش در ایران برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین در مراسم گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس که در محل لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: همه خواسته آمریکا در مذاکرات این است که دوباره به سفارتخانه اش در ایران برگردد و مجدداً کشورمان را بدل به یکی از استان های خود کند.

وی تسخیر لانه جاسوسی را بزرگترین ضربه به آمریکا دانست و افزود: سفارتخانه های آمریکا در کشور های مختلف به عنوان استانداری این کشور عمل می کنند با این وجود تسخیر لانه جاسوسی بزرگترین ضربه به آمریکا بود و ریشه این کشور را کند.

عباسی با بیان اینکه آمریکایی ها می خواستند غرور از دست رفته خود در جنگ ویتنام را در طبس بازگردانند، تصریح کرد: آمریکا برای نابودی ایران 10 تریلیون دلار هزینه کرده و در اطراف کشورمان جنگ به راه انداخت.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در هر کجا که پا گذاشته طرفداران خود را خوار و خفیف کرده درست مانند حکومت پهلوی که حتی اجازه حضور شاه به آمریکا داده نشد، اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه خواسته آمریکا در مذاکرات این است که دوباره به سفارتخانه اش در ایران برگردد

همه خواسته آمریکا در مذاکرات این است که دوباره به سفارتخانه اش در ایران برگردد