مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-04-26اقتصادي

دستگاه های ناظر مراقب افزایش قیمت کالا در بازار خراسان شمالی باشند


توزیع به موقع و دقیق اقلام اساسی در روزهای پایانی سال گذشته نشان از انسجام و همدلی تمام مدیران متولی استان دارد که منجر به برقراری آرامش بازار نوروزی شد و در ادامه نیز دستگاه های ناظر مراقب افزایش قیمت کالاها در بازار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها، اظهارکرد: توزیع به موقع و دقیق اقلام اساسی در روزهای پایانی سال گذشته نشان از انسجام و همدلی تمام مدیران متولی استان دارد که منجر به برقراری آرامش بازار نوروزی شد.

وی گفت: در کنار انجام نظارت و بازرسی ها باید سامانه ای جهت اطلاع رسانی مردم از قیمت کالاهای اساسی طراحی شود تا بدین طریق شاهد سهولت کار در حوزه کنترل قیمت ها باشیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه با طراحی سامانه فوق شاهد برقراری عدالت خواهیم بود، افزود: با راه اندازی این سامانه و آگاهی مردم از درج قیمت ها در حق کسی اجحافی صورت نمی گیرد.

وی بر برگزاری مستمر جلسات ستاد تنظیم بازار در سطح استان و شهرستان ها تاکید کرد و ادامه داد: با برگزاری منظم این جلسات می توان تصمیمات مهم، اثرگذار و کلیدی را در حوزه بازار اتخاذ کرد.

حسین نژاد افزود: با شفافیت در آنالیز قیمت ها می توان در کمترین زمان ممکن اطلاع رسانی های لازم در حوزه اقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های ناظر مراقب افزایش قیمت کالا در بازار خراسان شمالی باشند

دستگاه های ناظر مراقب افزایش قیمت کالا در بازار خراسان شمالی باشند