مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-04-26اقتصادي

صدور بارنامه در کرمانشاه فقط به صورت الکترونیکی انجام می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: الان در استان تنها سند مورد تایید برای جابجایی کالا بارنامه الکترونیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: بر حسب دستور معاون اول رییس جمهور به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و همچنین جلوگیری از هزینه های مالی برای صدور بارنامه کاغذی،  حذف برنامه کاغذی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: از چهاردم اسفندماه سال گذشته حذف بارنامه کاغذی با همکاری دستگاه های متولی (مالیاتی، صاحبان کالا، صمت و دستگاه های نظارتی) در استان استارت خورد و در حال حاضر در استان 100درصد اجرایی شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 626 هزار بارنامه به صورت کاغذی و الکترونیکی در استان کرمانشاه صادر شده است،گفت: الان در استان تنها سند مورد تایید برای جابجایی کالا بارنامه الکترونیک است.

وی تصریح کرد: سیمان، سنگ سنگبری، چغندرقند، کنجاله، گازوییل، مازوت، اوره و پلی اتیلن بیشترین کالا هایی بوده اند که در استان کرمانشاه حمل شده اند.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بارنامه در کرمانشاه فقط به صورت الکترونیکی انجام می شود

صدور بارنامه در کرمانشاه فقط به صورت الکترونیکی انجام می شود